تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه 09122030979

نحوه تشخیص ترکیدگی لوله آب با دستگاه

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه 09122030979

نشتی لوله آب چگونه ایجاد می‌شود؟

شاید ساختمان های قدیمی را دیده باشید که لوله کشی آب ساختمان توسط لوله های فلزی انجام شده است، به دلیل زنگ زدگی، احتمال فرسودگی لوله های فلزی امروزه بیشتر از لوله های پلاستیکی در لوله کشی ساختمان استفاده می‌شود. برخلاف گذشته امروزه لوله های آب در کف ساختمان کشیده می‌شود که بهترین روش لوله کشی آب به صورت کلکتوری است. زمانی که عمق خواباندن لوله ها به درستی رعایت نشود و از طرفی حجم و جنس مصالح به کار برده شده در پوشاندن لوله ها به درستی انتخاب نشده باشد، احتمال ترکیدگی لوله آب بر اثر کوچکترین فشاری روی آن وجود دارد که همین عاملی بر نشتی لوله آب است.

  1. زنگ زدگی و پوسیدگی لوله های آب ساختمان
  2. نحوه قرارگیری لوله آب در ساختمان
  3. نوسانات دمایی
  4. میزان فشار آب

لوله کشی آب و ترمیم با کنده کاری و بنایی و تشخیص ترکیدگی با دستگاه تمام نقاط تهران به صورت شبانه روزی…شماره همراه 09101898030=09122030979..سیاح

از کجا بفهمیم که لوله های آب ساختمان دچار نشتی شده است؟

  • تشخیص نشتی لوله آب با مشاهده قبض آب

نشتی لوله آب ممکن است با کوچکترین و ریزترین سوراخ لوله آب شروع شود. در این زمان حتی با بستن شیرهای آب ساختمان، آب در جریان است و کنتور آب شما در حال چرخیدن است. اگر به صورت ناگهانی در این دوره با قیمت زیاد قبض آب مواجه شده اید احتمال دهید که لوله آب ساختمان نشتی داشته باشد.

  • کنتور آب را چک کنید

تمامی شیرهای آب ورودی به ساختمان را ببندید و سپس به سراغ کنتور آب بروید عدد را یادداشت کنید، پس از 2 ساعت برگردید( در طول این زمان حتما هیچ کدام از شیرهای آب باز نباشد) و عدد روی کنتور را چک کنید اگر افزایش پیدا کرده باشد قطعا لوله های آب نشتی دارد.

  • وجود قارچ و کپک روی دیوار

در صورتی که لوله کشی آب ساختمان به صورت توکار باشد قطعا با نشتی لوله های آب، کم کم آب به داخل دیوار نفوذ پیدا می کند و باعث ایجاد کپک و قارچ روی دیوار می‌شود.

  • نم و رطوبت، شکم زدگی دیوار، سقف یا کف زمین

نفوذ آب به داخل دیوار، سقف و کف زمین ممکن است شکم زدگی را به بار بیاورد، قطعاً در صورت شکم زدگی یا نم و رطوبت سقف و دیوار، سرامیک، باکارشناس آچار تماس بگیرید تا دقیقاً مشخص شود.

  • اگر با افت فشار ناگهانی آب مواجه هستید حتما لوله کشی ساختمان مشکل دارد

آب هر ساختمان با ورود داخل لوله های آب در جریان است و با باز و بستن شیرهای آب در جریان است، قطعاً با نشتی لوله آب و سوراخ شدن لوله های آب و گرفتگی لوله های آب بخصوص آب گرم فشار آب به شدت پایین می‌آید.

کافیست با شماره همراه 09122030979.. تاسیسات آچار تماس بگیرید. ما مشکلات لوله کشی آب و فاضلاب ساختمان شما را سریعا حل خواهیم کرد.

خدمات آچار

  • رفع نشتی لوله آب ساختمان با کنده کاری با دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله آب تمام نقاط شبانه روزی
  • لوله کشی آب و نشت یابی و لوله بازکنی بنایی
  • لوله کشی آب ساختمان(واتس آپ 09211092481رفع نم سرویس بهداشتی بازسازی حمام وتوالت آشپزخانه با کنده کاری وبنایی ..=09125014907
  • تعمیر و سرویس پکیج وآبگرمکن دیواری و کولر گازی، راه اندازی سرویس و تعمیرات شوفاژ و موتورخانه
  • رفع گرفتگی لوله های آب فاضلاب بدون خرابی
  • تعویض و ترمیم لوله با کنده کاری و بنایی
  • تعویض لوله های فلزی آب با لوله های جنس خوب پلیمری
  • آب بندی لوله های فاضلاب
  • نصب توالت فرنگی،تبدیل توالت ایرانی به فرنگی
  • بازسازی وتعمیرات سرویس بهداشتی باکنده کاری وبنایی
  • فنرزنی لوله های فاضلاب (لوله بازکنی) و رفع گرفتگی با دستگاه بدون خرابی
  • تعمیر شیرآلات وآبگرمکن دیواری (واتس آپ تصویری )09211092481

می توانید مقاله زیر را هم مطالعه نمایید:

علت افت فشار پکیج دیواری

تشخیص ترکیدگی لوله آب با دستگاه

تشخیص نشتی لوله آب از صدای چکه کردن دائم آب

اگر در منزل دائما صدای چکه کردن آب را می‌شنوید، اما نمی‌توانید منبع آن را پیدا کنید، به احتمال بسیار بالا، در قسمتی از خانه، نشتی آب وجود دارد.

  • نشتی لوله آب می تواند به سقف طبقه پایین آسیب بزند

اگر لوله کشی ساختمان از کف انجام شده باشد، قطعا با نشتی لوله آب شاید شما علائم ظاهری چون نم و رطوبت را مشاهده نکنید اما سقف واحد پایین شما به شدت نم زده باشد. قطعا اگر این مشکل حل نشود حتی امکان تخریب گچ سقف طبقه پایین وجود دارد.

لوله کشی آب و ترمیم با کنده کاری و بنایی و تشخیص ترکیدگی با دستگاه تمام نقاط تهران به صورت شبانه روزی.. شماره همراه 09122030979

چگونه محل دقیق نشتی و ترکیدگی لوله آب را تشخیص دهیم؟

  • برای پیدا کردن محل دقیق نشتی لوله آب نیاز به کندن چندین نقطه مشکوک است

قطعا با مشاهده علائم بالا شما می‌توانید از نشتی لوله آب ساختمان مطمئن شوید، لوله کش ساختمان با توجه به تجربیات خود احتمالا می‌تواند مکان نشتی لوله آب را پیدا کند؛ هر چند که باز هم ممکن است اشتباه کند و چندین نقطه را با کلنگ بکند تا بتواند محل دقیق نشتی لوله آب را پیدا کند.

تشخیص نشتی و ترکیدگی لوله آب با دستگاه و بدون تخریب

قطعا پیدا کردن محل دقیق نشتی لوله آب نه تنها برای تمامی لوله کش های ساختمان سخت است بلکه کندن چندین نقطه از کف زمین برای صاحبخانه ها هم سخت است، امروزه دیگه مشکل نشت یابی لوله آب حل شده است، به راحتی محل دقیق نشتی و ترکیدگی لوله آب با دستگاه پیدا می‌شود و نیازی به تخریب و کندن محل های مشکوک نیست.

دلایل رایج نشتی آب در نشت یابی لوله با دستگاه، شامل فرسودگی لوله آب، گیر کردن اجسام در لوله، شکستگی لوله و یخ زدن لوله‌های آب در زمستان است. برای پیدا کردن محل دقیق نشتی و ترکیدگی لوله آب با دستگاه کافیه با شماره آچار تماس بگیرید.

لوله کشی آب و ترمیم با کنده کاری و بنایی و تشخیص ترکیدگی با دستگاه تمام نقاط تهران به صورت شبانه روزی. شماره همراه 09125014907..سیاح

نشت یابی لوله آب با دستگاه صوتی

هنگامی که آب داخل لوله ها در جریان است صدایی از خود تولید می‌کند از این رو با سوراخ شدن لوله آب و نشتی لوله آب صدای متفاوتی تولید می شود، در روش نشت یابی با دستگاه صوتی، حتی امواج کوچک‌ترین حرکات آب (حاصل از سوراخ‌های بسیار کوچک در لوله) هم شناسایی می‌شود.

از معایب دستگاه صوتی این است که تنها تا عمق 40 متری می‌تواند نشتی لوله آب را تشخیص دهد.

لوله کشی آب و ترمیم با کنده کاری و بنایی و تشخیص ترکیدگی با دستگاه تمام نقاط تهران به صورت شبانه روزی شماره همراه 09122030979..سیاح

نشت یابی لوله آب با دستگاه

در این دستگاه دریافت امواج مادون قرمز از طریق گیرنده و فرستنده مخصوص خود، محل دقیق نشتی آب را مشخص می‌کند. این دستگاه به خصوص برای تشخیص نشتی لوله آب در اعماق زمین بسیار کاربردی است.

تشخیص ترکیدگی لوله آب با دستگاه
نحوه تشخیص ترکیدگی لوله آب با دستگاه

لوله کشی آب و ترمیم با کنده کاری و بنایی و تشخیص ترکیدگی با دستگاه تمام نقاط تهران به صورت شبانه روزی شماره همراه 09122030979..سیاح

فواید تشخیص نشتی و ترکیدگی لوله آب با دستگاه

  1. کاهش تخریب و کندن کف ساختمان
  2. پیدا کردن محل دقیق نشتی لوله آب
  3. سرعت زیاد در ترمیم لوله سوراخ شده
  4. انجام سریع ترمیم ترکیدگی لوله آب قبل از آسیب زدن به قسمت های مختلف ساختمان
سریعترین راه آب رسانی به تمامی نوامیس ومردم درکل دنیا توسط لوله انجام پذیرمیباشد که دراین روش ازانواع لوله های تولید شده با جنسهای مختلف استفاده میشودولیکن در هرصورت به علت های مختلف خرابی ونشتی وغیره درلوله های استفاده شده ایجاد میشودکه مستلزم مراجعه به لوله کش متخصص میباشدومیتوانید با مراجعه به تیم لوله کشی(09122030979) آچار بایک تماس مشکل لوله کشی سریع انجام میشود اززمانی که آبرسانی توسط لوله کشی اجرایی شد مشکل نشتی وپوسیدگی لوله ازجهات مختلف نیزباب شدکه جهت رفع خرابی لوله بالوله کش ها انجام پذیرشد

نتیجه گیری :

در صورتی که با ترکیدگی لوله آب ونم دیوار وسقف، فاضلاب و حتی نم سرویس بهداشتی مواجه شده اید کافیست با شماره تلفن سایت تماس بگیرید تا در اسرع وقت مشکل شما را برطرف کنند. شما برای نشان دادن مشکل لوله کشی ساختمان تنها کافیست پیامهای تصویری از نشتی لوله آب، ترکیدگی و نم دیوار وسقف و موارد این چنینی را به شماره واتساپ بفرستید. 09211092481

شماره همراه 09125014907..سیاح

می توانید مقاله زیر را هم مطالعه نمایید:

لوله کشی ساختمان

Summary
تشخیص ترکیدگی لوله آب با دستگاه،نشت یابی فاضلاب
Article Name
تشخیص ترکیدگی لوله آب با دستگاه،نشت یابی فاضلاب
Description
بهترین روش برای رفع نشتی لوله آب و تشخیص ترکیدگی لوله آب با دستگاه ومتخصص مربوطه باتضمین وکمترین خرابی انجام میشود

3 comments found

    مهرداد شیروانی

    تیر 9, 1400 @ 12:06 ب.ظ

    عالی و مفید بود

    حسینی

    مرداد 29, 1400 @ 11:44 ب.ظ

    ‏‪سلام خسته نباشید ما در یک آپارتمان ۵طبقه ٢واحدی با نزدیک به ٣٠ نفر همسایه زندگی میکنیم
    میانگین قبض ٣٨روزه برای ما ۶۵٠٠٠٠ هزار تومان میاد. برای هر احد یک کنتور داخل بالکن نصب کردیم. آخرین قبض ۴۵ روزه بامصرف ٣٨٠ متر مکعب ومبلغ٨٠٠۰٠٠ هزار تومان آمد که با مجموع مصرف کنتورهای نصب شده ١٨٠ متر مکعب اختلاف داشت. به نظر شما در کف ساختمان ترکیدگی یا نشتی آب داریم. لطفا راهنمایی کنید. باتشکر

      حسین اسماعیلی

      شهریور 25, 1402 @ 9:59 ب.ظ

      باسلام بایدکارشناس سایت آچاربررسی کنه ..واحتمال نشتی آب هم هست

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *